חדש במיקוליביה – שליחות עד פתח הבית!
שירות הלקוחות של מיקוליביה עושה כמיטב יכולתו בכדי להבטיח אספקה של הזמנות במועד המוסכם במהירות ויעילות, לשביעות רצונכם. אנו בוחרים את חברת השליחויות עם איכות השירות הטובה ביותר, ומהרגע בו יוצאת הזמנתכם את משרדינו אנו ממשיכים לעקוב אחר המשלוח במטרה לוודא שתקבלו את השירות הטוב ביותר בזמן הקצר ביותר.
ביטול עסקאות והחזרת מוצרים
הנהלת האתר פועלת בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981, בכל הנוגע לביטולה של עסקת מכר מרחוק, החזרת מוצרים וביטול שירותים ומוצרים שהוזמנו.
לא תתאפשר החזרה של מוצרים פסידים. תשומת ליבך כי תוספי תזונה ומוצרים דומים מחייבים החזקה ומשלוח בתנאים מבוקרים. בנוסף, לא תתאפשר החזרה של מוצרים שיוצרו במיוחד עבורך.
את/ה, מבצע/ת ההזמנה (ולא הנמען), רשאי/ת לבטל עסקאות מכר מרחוק שביצעת באמצעות האתר ולהחזיר כל מוצר שרכשת מהאתר (כאמור, למעט מוצרים פסידים וכו’), באמצעות מסירת הודעת ביטול להנהלת האתר, תוך 14 יום מיום קבלת המוצר, או אישור ההזמנה, לפי המאוחר מבניהם.
בכל הנוגע לביטול שירותים, ככל ויוצעו כאלה באתר, תוכל/י לבטל את השירות שהוזמן בתוך 14 ימים מיום ההזמנה או מיום קבלת אישור ההזמנה, לפי המאוחר מבניהם, ובלבד שביטול כאמור ייעשה לפחות שני ימי עסקים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.
את הודעת הביטול תוכל/י למסור באמצעות:
- טלפון: 1-700-70-44-99
- דוא״ל: info@mycolivia.co.il
- דואר רשום למשרדנו בכתובת: ת”ד 5050 קדימה מיקוד 6092000.
- או באמצעות טופס יצירת הקשר באתר
עליך להחזיר את המוצר להנהלת האתר על חשבונך, או לחילופין, לבקש מהנהלת האתר שישלחו שליח לאיסוף המוצר והחזרתו על חשבונך (הנהלת האתר רשאית לסרב לבקשה זו לפי שיקול דעתה). תשומת ליבך כי הנהלת האתר רשאית לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.
אם ביטול ההזמנה אינו בעקבות פגם במוצר, אי-התאמה, אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של התנאים, הנהלת האתר תשיב לך את כספך בתוך 14 ימים מקבלת הודעת ביטול העסקה, בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% מהמחיר, או 100 ₪, לפי הנמוך מבין השניים.
בעת ביטול הזמנה עקב פגם במוצר, אי-התאמה, אי-אספקה במועד, או הפרה אחרת של התנאים, לא ייגבו דמי ביטול, כספך יוחזר לך תוך 14 ימים ממועד קבלת הודעת הביטול, והמוצר יוחזר על חשבון הנהלת האתר.
במידה ואת/ה אדם עם מוגבלות, אזרח/ית ותיק/ה, או עולה חדש/ה, את/ה רשאי/ת לפי החוק לבטל את ההזמנה בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת אישור ההזמנה, לפי המאוחר מביניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בינינו, לרבות באמצעות תקשורת אלקטרונית.
לא יינתן זיכוי כספי בגין מוצרים שלא שולמה בגינם תמורה כספית.